桥本优奈

执离,钤离都爱。萨摩多罗这个小可爱😊
It Ain't Me - Anthem Lights

今日 &YlLyW:

We were sipping whiskey neat

我们啜饮着醇正威士忌

Highest floor the Bowery

鲍厄里街最高的建筑里

Nowhere's high enough

我早已飘飘欲仙,沉醉其中

Somewhere along the lines

在途中的某个地方

We stopped seeing eye to eye

我们不再心有灵犀

You were staying out all night

你彻夜不归,在外逍遥

And I had enough

我已经受够了

No I don't wanna know

不,我不在乎

Where you been or where you're goin'

你在哪里,将要去向何方

But I know I won't be home

而我只知道我不会为你苦守家中

And you'll be on your own

你将选择自己的人生

Who's gonna walk you

谁会陪你漫步

Through the dark side of the morning

直至黑暗褪去,晨光降临

Who's gonna rock you

谁会陪你彻夜狂欢

When the sun won't let you sleep

黎明将至也绝不摆休

Who's waking up to drive you home

谁又会在你酒醉孤身一人时

When you're drunk and all alone

开车送你回家

Who's gonna walk you

谁会陪你漫步

Through the dark side of the morning

直至黑暗褪去晨光降临

It ain't me

那不会是我

It ain't me

那不会是我

I had a dream

我曾忆起

We were back to seventeen

我们重回十七岁的美好韶华

Summer nights and the libertines

那些彻夜激情的夏日,还有无拘无束的我们

Never growing up

高兴地像个小孩,天真的认为自己不会长大

I'll take with me

我会随身带着

The polaroids and the memories

小小的拍立得来记录这些美好的回忆

But you know I'm gonna leave

但你终会明白

Behind the worst of us

我怎么也忘不了曾经狼狈的我们

Who's gonna walk you

谁会陪你漫步

Through the dark side of the morning

直至黑暗褪去,晨光降临

Who's gonna rock you

谁会陪你彻夜狂欢

When the sun won't let you sleep

黎明将至也绝不摆休

Who's waking up to drive you home

谁又会在你酒醉孤身一人时

When you're drunk and all alone

开车送你回家

Who's gonna walk you

谁会陪你漫步

Through the dark side of the morning

直至黑暗褪去,晨光降临

It ain't me

那不会是我

Ey oh the Bowery ey oh whiskey neat

回想起在鲍厄里街最高的建筑里啜饮着醇正威士忌

It ain't me

那不会是我

Ey oh ah oh ey oh

那不会是我

Who's waking up to drive you home

谁又会在你酒醉孤身一人时

When you're drunk and all alone

开车送你回家

Who's gonna walk you

谁会陪你漫步

Through the dark side of the morning

直至黑暗褪去,晨光降临

It ain't me

那不会是我

It ain't me

旧梦难在忆


评论

热度(4)